Vállalkozási és boltvezetési ismeretek

Információk

A jelentkezés folyamatos, garantált indulás: 2023. október

Kompetencia fejlesztő, egyéb szakmai jellegű képzés.

Tanfolyam megkezdésének feltétele: alapfokú iskolai végzettség
Képzés időtartama: 2,5 hónap
Oktatási napok: kéthetente szombatonként, online
Oktatási időtartama: 8.00 – 16.15
Képzési díj: 50.000 Ft
Oktatási anyagok a képzés díja tartalmazza
Összesen: 50.000 Ft
Részletfizetés: 1 részlet 36.000 Ft, 2. részlet 14.000 Ft

*A szakmunkás bizonyítvány középfokú szakmai végzettségnek minősül.
 A szakközépiskolai illetve gimnáziumi záróbizonyítvány (abszolutórium) középfokú iskolai végzettségnek minősül.  Amennyiben bizonytalan a bizonyítványát illetően, keresse bátran kollégáinkat.

Képzési helyszínek

A képzés Online támogatással zajlik, ORSZÁGOSAN elérhető, főbb helyszíneink: Budapest, Hatvan, Gyöngyös, Eger, Heves, Füzesabony, Mezőkövesd, Miskolc, Debrecen, Szolnok, Nyíregyháza, Szeged, Kecskemét, Jászberény, Salgótarján. 

Egyéb városokról érdeklődjön kollégáinknál.

alacritas színvonalas tanfolyamok budapest debrecen miskolc eger szegedA Vállalkozási és boltvezetési ismeretek képzés célja, hogy a hallgató egy kereskedelmi egységet szabályszerűen tudjon működtetni. Feladatai, zavartalan működéshez elengedhetetlen személyi és tárgyi feltételeket, irányítani, szervezni és ellenőrizni. Lebonyolítani a beszerzést, raktározást, értékesítést, nyilvántartani és gazdálkodni a készletekkel. Biztosítani az áru- és vagyonvédelmet. Ellenőrizni a számlákat, és az azokon szereplő tételek kiegyenlítését.

A tréning az Üzletvezetői struktúrája alapján épül fel és kompetencia fejlesztő, tanúsítványt adó képzés.

Előtte javasoljuk bármelyik eladó képzésünk elvégzését.

A tananyag elsajátítása során a résztvevők megismerkednek:

  • kiskereskedelmi vállalkozások indításának és működtetésének jogi hátteres
  • kiskereskedelmi vállalkozások működtetésének gazdálkodási alapismeretei
  • a termékek eladásra történő előkészítésének folyamataival
  • fogyasztói ár kialakításával
  • a kereskedelmi egységek szabályszerű működésével
  • kiadás és bevétel tervezéssel
  • a készletgazdálkodás elemeivel
  • vevők tájékoztatásának, reklamációk intézésének módjával és segítik a döntéshozatalt
  • az áruk megfelelő tárolásának, kezelésének szabályaival, polckép kialakításával
  • a vállalkozás külső, belső finanszírozásának lehetőségeivel
  • a bolti adminisztráció és leltározás módszereivel

A tanfolyam sikeres elvégzése után a résztvevő Tanúsítványt kap, melynek kiállítója az Alacritas Felnőttképzési Intézet Kft. A megszerzett kompetenciák részletes leírását is mellékeljük a Tanúsítványhoz.

Jelentkezés

    * a csillaggal jelölt mező kitöltése kötelező

    Az Ön által megadott személyes adatokat az információs önrendelkezési jogról és az információs szabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseire figyelemmel bizalmasan kezeljük, azokat kizárólag a szükséges regisztráció során és az Ön tájékoztatása céljából használjuk fel, azokat harmadik személyek számára nem szolgáltatjuk ki.