Információk
A jelentkezés folyamatos, garantált indulás: 2023. október
Kompetencia fejlesztő, egyéb szakmai jellegű képzés.
Tanfolyam megkezdésének feltétele: | alapfokú iskolai végzettség |
Képzés időtartama: | 2,5 hónap |
Oktatási napok: | kéthetente szombatonként, online |
Oktatási időtartama: | 8.00 – 16.15 |
Képzési díj: | 50.000 Ft |
Oktatási anyagok | a képzés díja tartalmazza |
Összesen: | 50.000 Ft |
Részletfizetés: | 1 részlet 36.000 Ft, 2. részlet 14.000 Ft |
*A szakmunkás bizonyítvány középfokú szakmai végzettségnek minősül. A szakközépiskolai illetve gimnáziumi záróbizonyítvány (abszolutórium) középfokú iskolai végzettségnek minősül. Amennyiben bizonytalan a bizonyítványát illetően, keresse bátran kollégáinkat.
Képzési helyszínek
A képzés Online támogatással zajlik, ORSZÁGOSAN elérhető, főbb helyszíneink: Budapest, Hatvan, Gyöngyös, Eger, Heves, Füzesabony, Mezőkövesd, Miskolc, Debrecen, Szolnok, Nyíregyháza, Szeged, Kecskemét, Jászberény, Salgótarján.
Egyéb városokról érdeklődjön kollégáinknál.
A Vállalkozási és boltvezetési ismeretek képzés célja, hogy a hallgató egy kereskedelmi egységet szabályszerűen tudjon működtetni. Feladatai, zavartalan működéshez elengedhetetlen személyi és tárgyi feltételeket, irányítani, szervezni és ellenőrizni. Lebonyolítani a beszerzést, raktározást, értékesítést, nyilvántartani és gazdálkodni a készletekkel. Biztosítani az áru- és vagyonvédelmet. Ellenőrizni a számlákat, és az azokon szereplő tételek kiegyenlítését.
A tréning az Üzletvezetői struktúrája alapján épül fel és kompetencia fejlesztő, tanúsítványt adó képzés.
Előtte javasoljuk bármelyik eladó képzésünk elvégzését.
A tananyag elsajátítása során a résztvevők megismerkednek:
- kiskereskedelmi vállalkozások indításának és működtetésének jogi hátteres
- kiskereskedelmi vállalkozások működtetésének gazdálkodási alapismeretei
- a termékek eladásra történő előkészítésének folyamataival
- fogyasztói ár kialakításával
- a kereskedelmi egységek szabályszerű működésével
- kiadás és bevétel tervezéssel
- a készletgazdálkodás elemeivel
- vevők tájékoztatásának, reklamációk intézésének módjával és segítik a döntéshozatalt
- az áruk megfelelő tárolásának, kezelésének szabályaival, polckép kialakításával
- a vállalkozás külső, belső finanszírozásának lehetőségeivel
- a bolti adminisztráció és leltározás módszereivel
A tanfolyam sikeres elvégzése után a résztvevő Tanúsítványt kap, melynek kiállítója az Alacritas Felnőttképzési Intézet Kft. A megszerzett kompetenciák részletes leírását is mellékeljük a Tanúsítványhoz.